• prof. dr hab. Edyta Rudawska

    Imię i nazwisko:
    prof. dr hab. Edyta Rudawska
    Instytut, katedra lub zakład:
    Instytut Zarządzania, Katedra Marketingu
    Dyscyplina naukowa:
    nauki o zarządzaniu i jakości
    Kierunki studiów:
    zarządzanie
    Zrealizowane oraz realizowane projekty badawcze:
    1. Koncepcja marketingu zrównoważonego i jej stosowanie na wybranych rynkach europejskich – identyfikacja międzynarodowych różnic, międzynarodowy projekt finansowany ze środków NCN, konkurs Harmonia, nr rejestracyjny 2014/14/M/HS4/00891. Okres realizacji projektu: 28 miesięcy, lata 2015-2017. Kierownik – dr hab. prof. US Edyta Rudawska.
    2. Wdrożenie usprawnień zarządczych w JST regionu zachodniopomorskiego, projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu: 22 miesiące, lata 2009-2010. Główny wykonawca – dr hab. Edyta Rudawska.
    3. Kreowanie relacji z klientami w koncepcji wartości przedsiębiorstwa, projekt finansowany ze środków KBN, nr rejestracyjny N115 069 32/3151. Okres realizacji projektu: 22 miesiące, lata 2007-2008. Kierownik dr Edyta Rudawska.
    4. Strategie budowania lojalności studentów jako klientów banku, projekt finansowany ze środków KBN, nr rejestracyjny 1 H02D 032 16, termin realizacji 1999-2001 – grant promotorski, dr Edyta Rudawska – główny wykonawca. Projekt został wyróżniony przez Komitet Badań Naukowych w Warszawie
    5. Metodyka doboru systemu CRM w przedsiębiorstwach usługowych”, projekt finansowany ze środków KBN, nr rejestracyjny 2 H02D 027 23, termin realizacji 08.2002-12.2003 – dr Edyta Rudawska – główny wykonawca.
    Tytuły czasopism, w których publikuje tutor, oraz 3 najważniejsze publikacje:
    • British Food JournalJournal of Business & Industrial MarketingInternational Journal of Business and Globalisation, Przegląd Organizacji, Journal of Sales, Retailing and Marketing, International Journal of Management Cases i in.

    Trzy najważniejsze publikacje:

    1. The development of food retail formats – evidence from Poland, British Food Journal 2018, Vol. 120, No. 2, pp. 309-324, Impact factor = 1,206.
    2. Customer loyalty towards traditional products – Polish market experience, British Food Journal 2014, Vol. 116, Issue 11, s. 1710-1725, Emerald Group Publishing, Impact Factor = 1,206.
    3. Sustainable marketing strategies in the food and drink industry: a comparative analysis of B2B and B2C SMEs operating in Europe, Journal of Business & Industrial Marketing 2019, Impact Factor = 1.833.
    Inne osiągnięcia:
    Staże zagraniczne:

    1. University of West Georgia – Stany Zjednoczone 03-05.2019,
    2. Visiting profesor na University of Jaen – Hiszpania 21.01-20.07.2018,
    3. University of Manchester, Great Britain, 26-30.04.2017 staż naukowo-dydaktyczny w ramach programu Erasmus – Staff Mobility for Training Programme,
    4. University of Kelaniya, Department of Marketing Management, Sri Lanka, Staż naukowo-dydaktyczny w ramach programu ERASMUS MUNDUS IMPACT, 22.01 – 23.02. 2017,
    5. Chiny – Guangdong University of Foreign Studies 4-11.06.2016r. – staż naukowo-dydaktyczny,
    6. 09.02 – 13.02 2015 University of Nicossia – staż naukowo-dydaktyczny w ramach programu Erasmus Staff Mobility Teaching Programme.

    Nagrody:

    1. Nagroda Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia naukowe 2019 rok.
    2. Nagroda za najlepszą prezentację w sesji podczas International Conference on Advanced Marketing 2017, „Marketing for Next Generation” 26-27.01.2017, University of Kelaniya, Department of Marketing Management, Sri Lanka.
    3. W 2010 roku została nagrodzona przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego za najlepszą rozprawę habilitacyjną.
    4. Siedmiokrotna zwyciężczyni w plebiscycie na najlepszego wykładowcę Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania „Złota Kreda”. W 2013 roku została nagrodzona nagrodą „Mentor Wydziału”, przyznawaną pracownikowi naukowemu, który w sposób godny reprezentuje Wydział na zewnątrz i stanowi autorytet dla studentów.
    Proponowane tematy indywidualnych projektów badawczych ze wskazaniem drugiej dyscypliny i drugiego kierunku studiów:
    • Zarządzanie relacjami z klientami;
    • Wycena wartości klientów – finanse; finanse i rachunkowość;
    • Zarządzanie organizacją w kontekście zrównoważonego rozwoju – ekonomia;
    • Emocjonalne podstawy podejmowania decyzji konsumenckich – ekonomia;
    • Nowe technologie w kształtowaniu relacji z klientami.

    Adres strony internetowej

    oraz dane kontaktowe dla studentów (e-mail, telefon służbowy):

    www.rudawska.pl

    e-mail: edyta@rudawska.pl

    tel.: 91 444 2122; 91 444 1985

     

  • Korzyści

    Co zyskujesz jako uczestnik ISZ ?
  • Kwalifikacja

    Jak zostać uczestnikiem ISZ
  • Tutorzy

    Wybierz swoich opiekunów