Imię i nazwisko: |
prof. dr hab. Edyta Rudawska |
Instytut, katedra lub zakład: |
Instytut Zarządzania, Katedra Marketingu |
Dyscyplina naukowa: |
nauki o zarządzaniu i jakości |
Kierunki studiów: |
zarządzanie |
Zrealizowane oraz realizowane projekty badawcze: |
- Koncepcja marketingu zrównoważonego i jej stosowanie na wybranych rynkach europejskich – identyfikacja międzynarodowych różnic, międzynarodowy projekt finansowany ze środków NCN, konkurs Harmonia, nr rejestracyjny 2014/14/M/HS4/00891. Okres realizacji projektu: 28 miesięcy, lata 2015-2017. Kierownik – dr hab. prof. US Edyta Rudawska.
- Wdrożenie usprawnień zarządczych w JST regionu zachodniopomorskiego, projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu: 22 miesiące, lata 2009-2010. Główny wykonawca – dr hab. Edyta Rudawska.
- Kreowanie relacji z klientami w koncepcji wartości przedsiębiorstwa, projekt finansowany ze środków KBN, nr rejestracyjny N115 069 32/3151. Okres realizacji projektu: 22 miesiące, lata 2007-2008. Kierownik dr Edyta Rudawska.
- Strategie budowania lojalności studentów jako klientów banku, projekt finansowany ze środków KBN, nr rejestracyjny 1 H02D 032 16, termin realizacji 1999-2001 – grant promotorski, dr Edyta Rudawska – główny wykonawca. Projekt został wyróżniony przez Komitet Badań Naukowych w Warszawie
- „Metodyka doboru systemu CRM w przedsiębiorstwach usługowych”, projekt finansowany ze środków KBN, nr rejestracyjny 2 H02D 027 23, termin realizacji 08.2002-12.2003 – dr Edyta Rudawska – główny wykonawca.
|
Tytuły czasopism, w których publikuje tutor, oraz 3 najważniejsze publikacje: |
- British Food Journal; Journal of Business & Industrial Marketing, International Journal of Business and Globalisation, Przegląd Organizacji, Journal of Sales, Retailing and Marketing, International Journal of Management Cases i in.
Trzy najważniejsze publikacje:
- The development of food retail formats – evidence from Poland, British Food Journal 2018, Vol. 120, No. 2, pp. 309-324, Impact factor = 1,206.
- Customer loyalty towards traditional products – Polish market experience, British Food Journal 2014, Vol. 116, Issue 11, s. 1710-1725, Emerald Group Publishing, Impact Factor = 1,206.
- Sustainable marketing strategies in the food and drink industry: a comparative analysis of B2B and B2C SMEs operating in Europe, Journal of Business & Industrial Marketing 2019, Impact Factor = 1.833.
|
Inne osiągnięcia: |
Staże zagraniczne:
- University of West Georgia – Stany Zjednoczone 03-05.2019,
- Visiting profesor na University of Jaen – Hiszpania 21.01-20.07.2018,
- University of Manchester, Great Britain, 26-30.04.2017 staż naukowo-dydaktyczny w ramach programu Erasmus – Staff Mobility for Training Programme,
- University of Kelaniya, Department of Marketing Management, Sri Lanka, Staż naukowo-dydaktyczny w ramach programu ERASMUS MUNDUS IMPACT, 22.01 – 23.02. 2017,
- Chiny – Guangdong University of Foreign Studies 4-11.06.2016r. – staż naukowo-dydaktyczny,
- 09.02 – 13.02 2015 University of Nicossia – staż naukowo-dydaktyczny w ramach programu Erasmus Staff Mobility Teaching Programme.
Nagrody:
- Nagroda Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia naukowe 2019 rok.
- Nagroda za najlepszą prezentację w sesji podczas International Conference on Advanced Marketing 2017, „Marketing for Next Generation” 26-27.01.2017, University of Kelaniya, Department of Marketing Management, Sri Lanka.
- W 2010 roku została nagrodzona przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego za najlepszą rozprawę habilitacyjną.
- Siedmiokrotna zwyciężczyni w plebiscycie na najlepszego wykładowcę Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania „Złota Kreda”. W 2013 roku została nagrodzona nagrodą „Mentor Wydziału”, przyznawaną pracownikowi naukowemu, który w sposób godny reprezentuje Wydział na zewnątrz i stanowi autorytet dla studentów.
|
Proponowane tematy indywidualnych projektów badawczych ze wskazaniem drugiej dyscypliny i drugiego kierunku studiów: |
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Wycena wartości klientów – finanse; finanse i rachunkowość;
- Zarządzanie organizacją w kontekście zrównoważonego rozwoju – ekonomia;
- Emocjonalne podstawy podejmowania decyzji konsumenckich – ekonomia;
- Nowe technologie w kształtowaniu relacji z klientami.
|
Adres strony internetowej
oraz dane kontaktowe dla studentów (e-mail, telefon służbowy): |
www.rudawska.pl
e-mail: edyta@rudawska.pl
tel.: 91 444 2122; 91 444 1985 |