• dr hab. Jolanta Witek, prof. US

    Imię i nazwisko:
    dr hab. Jolanta Witek, prof. US
    Wydział, instytut, katedra lub zakład:
    Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania Marketingu, Katedra Marketingu
    Dyscyplina naukowa:
    Ekonomia (w zakresie ekonomii, ekonomiki konsumpcji, zachowań konsumentów, handlu i marketingu, badań rynkowych i marketingowych)
    Kierunki studiów:
    Ekonomia
    Zrealizowane oraz realizowane projekty badawcze:

    Warunki życia i konsumpcja gospodarstw domowych pracujących na własny rachunek Grant MNiI H02C 046 25– realizacja 2005 – 2007, kierownik i autor projektu.

    Symulator zachowań konsumenta na rynku, Grant MNiI H02C 013 29 – realizacja 2005 – 2007 – współautor projektu.

    Niedobory konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych – stan, uwarunkowania, tendencje – Grant własny  2010 – 2012 MNiSW N N112 335038, współautor projektu z SGH

    Nierówności w sferze konsumpcji gospodarstw domowych okresie przemian w Polsce – Grant promotorski 2010 – 2013  MNiSW    N N112 124539

    Projekt UE   finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego nt. „Wdrażanie usprawnień zarządczych w JST na obszarze województwa zachodniopomorskiego”- 2009- 2012  –  kierownik modułu „Wdrażania usprawnień metod mierzenia satysfakcji klientów i pracowników urzędów

     

     

    Tytuły czasopism, w których publikuje tutor, oraz 3 najważniejsze publikacje:

    „Handel Wewnętrzny, „Marketing i Rynek”, Oficyna Wydawnicza SGH

    Funkcjonowanie gospodarstw domowych osób pracujących na własny   rachunek. Praca Zasoby konsumpcja Uniwersytet Szczecinski, Rozprawy i Studia , Szczecin 2007, Zachowania konsumenta w świetle badań ankietowych i symulacyjnych. Analiza porównawcza. Red. naukowa Jolanta Witek, Kesra Nermend, Szczecin 2008

    Niedobory konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013 współredaktor

     Pomiar jakości życia na poziomie lokalnym (na przykładzie powiatu wałeckiego) –  praca zbiorowa pod redakcją K. Błońskiego, A. Burlity,  J. Witek, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2017.

    Inne osiągnięcia:
    • Wyjazd studialny z MNiSW do Szwajcarii.
    • Nagroda Zespołowa Rektora SGH w Warszawie stopnia drugiego w dziedzinie działalności naukowej za książkę „Niedobory konsumpcji w  polskich gospodarstwach domowych”.
    • Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Indywidualne II stopnia za działalność organizacyjną za lata 2010, 2011. 2014, 2016, 2017
    Proponowane tematy indywidualnych projektów badawczych ze wskazaniem drugiej dyscypliny i drugiego kierunku studiów:
    • Umiejętność wypracowania kontaktów  z otoczeniem biznesowym i form współdziałania – w oddziaływaniu na  prestiż przedsiębiorstwa  (nauki społeczne, kierunek: Administracyjno-ekonomiczny lub Przedsiębiorczość i inwestycje),
    • Społeczne formy oddziaływania w przekazach reklamowych (nauki społeczne, kierunek: Psychologia w zarządzaniu lub Public relations i doradztwo medialne),
    • Psychospołeczne aspekty starości – problemy wieku emerytalnego (nauki społeczne, kierunek: Socjologia),
    • Społeczno-ekonomiczne skutki bezrobocia w ujęciu dychotomicznym (młodzież – osoby starsze 50+) (nauki społeczne, kierunek: Socjologia lub Polityka społeczna),
    • Dystrybucja treści w social mediach. Wymiar społeczno-ekonomiczny  (nauki społeczne, kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna),
    • Zróżnicowanie społeczeństwa oraz jego  wpływ na  stosunek Polaków do biedy i bogactwa (nauki społeczne, kierunek: Socjologia lub Psychologia w zarządzaniu),
    • Przemiany systemu wartości w kreowaniu postaw i zachowań wybranych grup konsumentów (nauki społeczne, kierunek: Socjologia).

    Adres strony internetowej

    oraz dane kontaktowe dla studentów:

    jwwitek@wneiz.pl, Tel .sekretariat IZiM  91/444 1985

  • Korzyści

    Co zyskujesz jako uczestnik ISZ ?
  • Kwalifikacja

    Jak zostać uczestnikiem ISZ
  • Tutorzy

    Wybierz swoich opiekunów